Blog

Cząstka e-biznesu, czyli reklama w Internecie
14.03.2012

Od dłuższego czasu Internet funkcjonuje jako efektywne narzędzie marketingowe. Za jego pomocą możecie promować swoją markę, prowadzić badania rynku, czy docierać do potencjalnych klientów. Internet stale rośnie w siłę, zwiększa się liczba Użytkowników i przekonanie co do reklamy w sieci. Jest to swoistego rodzaju dopełnienie reklamy w mediach czy prasie.

Zalety jakie płyną z reklamy w Internecie to m.in. fakt, że posiada ona globalny zasięg, nie ma barier czasowych ani geograficznych, jest doskonałą metodą nawiązywania kontaktów z zagranicznymi partnerami. Kolejnym plusem jest cena, z reguły niewielka w porównaniu z np. kosztem wydruku ulotek. Zleceniodawca ma możliwość kontroli poszczególnych form kampanii reklamowych, w przypadku ich niskiej efektywności ma możliwość natychmiastowej zmiany wybranych czynników.

Rozwój ilości konsumentów pozwolił tworzyć coraz korzystniejszą paletę ofert. Internautów przybywa, co pokazują najpopularniejsze portale w Polsce, należą do nich Wirtualna Polska, Onet, Interia oraz Gazeta gdzie jednodniowa kampania reklamowa kosztuje nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Kontakt
tel: +48 783 477 243 (Poznań)
tel: +48 514 241 848 (Wrocław)
mail: poczta@itcomputerpartner.pl
poznan@itcomputerpartner.pl
wroclaw@itcomputerpartner.pl
Copyright by itcomputerpartner
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia. Polityka prywatności