Blog

Kiedy najlepiej skorzystać z newslettera na swojej stronie?
01.05.2013

Tak naprawdę nie da się określić odpowiedniej godziny czy też dnia tygodnia tak, by nasz newsletter uzyskał korzystne noty pod względem skuteczności prowadzonych kampanii. Po analizie 16 milionów wiadomości udało zebrać się bardziej precyzyjne dane.

Tak więc okazuję się, że aż 22,6% ludzi otwiera wiadomości w ciągu godziny po ich wysłaniu. W przeciągu kolejnych kilku godzin liczba ta spada i jest to tylko 6,2% .

Liczba otwarć szczególnie wzrasta w godzinach 21:00 i 22:00. Ich wskaźnik wynosi aż 36,2%. Godziny 19:00 jak i 20:00 również przynoszą korzyści, ich wskaźnik wynosi 26,5 %.

Sondaż pokazał również, że odbiorcy często czytają wiadomości w godzinach 11:00 – 12:00 oraz 16:00 – 17:00.

Z kolei, jeśli chodzi o dni tygodnia, najkorzystniej wypadła niedziela. Wiadomości w ten dzień otwiera aż 28,5% respondentów. Z znikomo mniejszym wynikiem wypadł piątek, gdzie wskaźnik wyniósł równe 24%.

Odbiorcy w tym dniu najrzadziej subskrybują bazę danych.

Natomiast czwartek mieści się na podium, jeśli chodzi o otwieranie newsletterów.

 

Kontakt
tel: +48 783 477 243 (Poznań)
tel: +48 514 241 848 (Wrocław)
mail: poczta@itcomputerpartner.pl
poznan@itcomputerpartner.pl
wroclaw@itcomputerpartner.pl
Copyright by itcomputerpartner
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia. Polityka prywatności