Blog

Landing page dla Ciebie!
25.06.2015

 Czym właściwie jest landing page? Jest to samodzielna strona internetowa, mikrostrona lub element większego serwisu internetowego, na który kierujemy Użytkowników, w celu skłonienia ich do określonej aktywności, reakcji. Co powinna zwierać landing page, aby przyniosła oczekiwany skutek?

- określony cel w postaci jednej aktywności Użytkownika. Taką akcją przykładowo może być zapis do newslettera, kupno danego produkt, zarejestrowanie się w danej witrynie internetowej. Takie zaplanowanie landing page nie rozproszy osoby, która się na niej znajdzie.

- adekwatny nagłówek landing page – czyli taki, który bezpośrednio zachęci Użytkownika do wykonania pozytywnej akcji. W nagłówku powinny znajdować się treści zachęcające, ale spójne z całością landing page oraz danej witryny internetowej, której się tyczy.

- prostotę słownictwa – Użytkownik po wejściu na landing page nie powinien mieć problemów z szybkim zrozumieniem jej treści merytorycznych, wszystko powinno zostać opisane jasno i przejrzyście, a przede wszystkim zwięźle, tak by Użytkownik nie męczył się przy zapoznawaniu z treścią danej oferty.

- prostotę przekazu – Użytkownik trafiając na landing page powinien od razu zainteresować się mieszczącymi tam treściami, zatem nie można przedstawiać suchych faktów, warto opowiedzieć w barwny sposób wszystko to o czym mamy zamiar poinformować danego Użytkownika.

- barwne, przyciągające uwagę zdjęcia – tak jak mówi przysłowie – „ jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów” grafika zawarta na landing page powinna być adekwatna do mieszczących się tam informacji, ale przede wszystkim powinna powodować to, iż Użytkownik z przyjemnością zostanie i zapozna się z treścią zamieszczoną dla niego na landing page.

- zauważalne przyciski – jeśli informacje i grafiki zawarte na landing page przyciągną uwagę odbiorcy oraz go zainteresują musi on dokładnie widzieć przyciski, sugerujące przejście do kolejnego etapu – przykładowo do rejestracji, zakupu, złożenia zamówienia.

Pamiętaj trening czyni mistrza, zatem testuj wszystkie swoje pomysły w związku z wyborem odpowiedniego landing page, dążąc do wyboru tej najbardziej skutecznej!

Kontakt
tel: +48 783 477 243 (Poznań)
tel: +48 514 241 848 (Wrocław)
mail: poczta@itcomputerpartner.pl
poznan@itcomputerpartner.pl
wroclaw@itcomputerpartner.pl
Copyright by itcomputerpartner
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia. Polityka prywatności