Blog

Live chat - warto go dziś posiadać.
29.11.2017

Bardzo często sukces niejednego przedsiębiorstwa zależy od dobrego kontaktu z klientami, który dziś jest bardzo ważny. Nie wystarczy, że będzie on po prostu biegły. Ważna jest przede wszystkim jego jakość, dlatego marki próbują znaleźć sposoby, by podnieść jego poziom. Bardzo często odkrywanym instrumentem, który mógłby pomóc w realizacji tego celu jest live chat na stronie www. Krótko mówiąc jest to małe okno konwersacji za pośrednictwem którego użytkownik naszej witryny internetowej może rozmawiać z nami na żywo. Dzięki takiej błyskawicznej pomocy klientom Wasza firma bardzo pozytywnie może wykreować swój wizerunek i znacząco zwiększyć sprzedaż.

 

Sposób udzielania pomocy

 

Bardzo często klienci odwiedzający sklepy stacjonarny mogą liczyć na szybką pomoc pracownika na temat produktów, jakie ich właśnie zainteresowały. Kompetentny pracownik szybko może rozwiać niepewność klienta, udzielając mu odpowiedzi na każde dręczące go pytanie, a w rezultacie może namówić go na zakup. Dodatkowe emocje wzbudzi w nim również, kiedy będzie bardzo cierpliwy, uprzejmie mu pomoże, a przy tym będzie poważnie zaangażowany. W takiej sytuacji, nawet gdy klient nie zakupi żadnej rzeczy, na pewno dobrze zapamięta ten sklep. Te pozytywne doświadczenia warto byłoby przełożyć również do sklepu internetowego. Wiadome jest, że charakter komunikacji zdecyduje o tym, że nabierze to innego wyglądu, jednak bardzo szybka możliwość zapewnienia pomocy konsumentowi w tym miejscu też może skutkować wieloma korzyściami. Aby wysłać zapytanie na maila trzeba wykonać dodatkowe czynności, m.in. zalogować się na skrzynkę. Jednocześnie nie mamy nawet gwarancji szybkiego uzyskania odpowiedzi. Aby połączyć się telefonicznie również trzeba się trochę bardziej zaangażować. Nie sprawi jednak nikomu problemu napisanie zapytania na klawiaturze i nawiązanie możliwie dłuższego kontaktu z daną osobą w firmie. Jest to przecież taka forma komunikowania się, do której w dzisiejszych czasach wielu ludzi jest bardzo przyzwyczajonych. Należy wziąć pod uwagę jednak, że live chat odbywa się na żywo. W związku z tym konsument przekonany jest, że swoją odpowiedź nie będzie czekał dłużej niż kilkanaście sekund. Trzeba o tej kwestii pamiętać. Kolejny czynnik, który będzie decydował o usatysfakcjonowaniu konsumenta to gwarancja, że na pewno zostanie udzielona mu pomoc. Prawdopodobnie mniej skutkującym rozwiązaniem będzie przekierowanie go do następnego linka czy podstrony, na której po zmierzeniu się z masą informacji dopiero znajdzie odpowiedź. Ważne jest również nastawienie podczas udzielania pomocy. Mimo tego, że kontakt będzie odbywał się drogą internetową, użytkownik Waszej strony na pewno będzie odczuwał, czy rozmawiacie z nim z pełnym zaangażowaniem i uśmiechem, czy też całkowitym brakiem chęci.

 

Wiele korzyści

 

Live chat z pewnością pomoże ulepszyć kontakt z klientem. Na pewno docenią oni szybko uzyskiwane odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Jeśli jednocześnie szczególnie będziemy pracować nad jakością rozmowy, z pewnością zyskamy od zainteresowanych klientów duże uznanie. 

Kontakt
tel: +48 783 477 243 (Poznań)
tel: +48 514 241 848 (Wrocław)
mail: poczta@itcomputerpartner.pl
poznan@itcomputerpartner.pl
wroclaw@itcomputerpartner.pl
Copyright by itcomputerpartner
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia. Polityka prywatności