Stronę internetową posiada coraz większa liczba przedsiębiorstw. Jednak nie tylko przedsiębiorcy zawyżają liczbę witryn, są to także blogerzy czy ludzie opowiadający o swoim hobby. By przebić się przed setki ludzi, dobrze jest posiadać unikatowe narzędzia, dzięki którym staniecie się rozpoznawalni. Przede wszystkim jest to własna domena.
Już na samym wstępie planowania strony powinniście o tym pomyśleć, własna domena, podporządkowująca się charakterowi prowadzonej działalności jest prestiżowym dodatkiem, który znacznie zwiększy pozycje w wyszukiwarce i niewątpliwie robi znakomite wrażenie.
Odchodzi się raczej od domen przynoszących nieufne skojarzenia, odrzucają one klienta przed samym kliknięciem w daną stronę. Na skalę europejką najlepszym rozwiązaniem okaże się domena z końcówką [eu]. Natomiast jeśli planujecie działać na skale regionalną czy wojewódzką, doskonale sprawdzi się skrót np. [poz.pl]. Dzięki takim rozwiązaniom, łatwiej trafią do was klienci i nie będzie niepotrzebnych problemów związanych z błędnymi wynikami. Warto podkreślić fakt, że pewien operator w 2011 roku za swoją unikatową domenę zapłacił nawet kilkanaście milionów złotych. W rezultacie wydanie kwoty bliskiej 100 zł miesięcznie na utrzymanie własnej domeny jest godną i opłacalną inwestycją, która na pewno zaowocuje nowymi klientami.
Tak więc warto zadbać o dobry adres www, dzięki któremu uzyskacie zaufanie klientów a przy okazji podniesiecie renomę strony.