„Największe pomysły cechuje prostota” tymi słowami powinien kierować się każdy klient zamawiający serwis internetowy dla swojej działalności.
Najważniejsze to zachować odpowiednie proporcje, kierować się estetyką i harmonią. Nie pozostaje tutaj obojętna kolorystyka witryny, wywiera ona wpływ na potencjalnych klientów, mianowicie, na decyzje związane z korzystaniem z usług. Szczególną uwagę zwróćcie na kontrast, nie może być za słaby ale nie może także zniechęcać do dalszego przeglądania portalu. Logo strony najlepiej zamieścić u góry z lewej strony, bądź po środku – pewne schematy powinny zostać w standardowym miejscu, podobnie jest z menu. Zdecydowanie wykluczcie muzykę, jest to przestarzały i nie efektywny patent na przyciągnięcie czy też umilenie czasu klientom. Istotnym błędem jest domena strony, ważne jest by była dobrze dobrana, ułatwia to identyfikacje adresu z firmą, znacznie wpływa na pozycje w wyszukiwarce, jak również kreuje wizerunek Waszej działalności. Nieklarowny tekst z jakim Użytkownicy będą się męczyć to również błąd z jakim często można się spotkać. Czcionka natomiast nie powinna zlewać się z tłem, powinna być odpowiednio duża i właściwie dobrana kolorystycznie.
Bezbłędnie zaprojektowana strona, stanowiąca spójną całość korzystnie wpłynie na obecne jak i przyszłe działanie strony. Skuteczność serwisu przede wszystkim polega na wywieraniu pozytywnych reakcji, a to zaowocuje wzrostem liczby klientów.