Niestety nadal wśród większej części reklamodawców panuje przekonanie, że reklama internetowa musi być rażąca i przytłaczać swoim formatem. To błędne przekonanie bierze się z tego, że jeśli coś jest duże, wszyscy to zauważą. Nic bardziej mylnego! Dziś duże formaty budzą irytacje i co więcej zignorowanie. Na co szczególnie należy zwrócić uwagę przez zakupem reklamy?
Ogromne zaangażowanie jest kluczem w kampanii. Konsument musi zapamiętać przekaz Waszej reklamy, w przeciwnym razie reklamowcy zamiast inwestować będą uprawiać hazard.
W żadnym wypadku nie możemy pominąć targetowania, dzięki któremu treści jakie chcemy przekazać trafią do właściwych odbiorców. Duże znaczenie ma też pozycja na górze danej strony internetowej, niestety blokowanie reklam mocno podważa tą wartość.
W miarę rozwoju trendów rynkowych, ostatnio zauważalny jest zwiększony popyt na skuteczne zasoby reklamowe, kosztem rozmiaru formatów reklamowych. Regularny pomiar zapamiętania przekazów wpływa na osiągnięcie wyższych poziomów konwersji, a coraz szersze grono wydawców adaptuje sprytne formy natywne. Czas, kiedy imponowała nam liczba pikseli, nieubłaganie się kończy. Piękno niezaprzeczalnie ujmuje, jednakże decydenci z obszaru komunikacji marketingowej doskonale wiedzą, że nie ma nic piękniejszego niż osiągnięcie swoich celów.