Argumentów za obecnością w Social Media jest niezliczona ilość. Od niezawodnej komunikacji po budowanie zaufanej marki i stabilnej społeczności.
Znaczna większość posiada profil na Facebooku, jednak, co można wykorzystać dodatkowo, by zapewnić sobie lepszą reklamę, komunikację czy prestiż?
Facebook, Google+, GoldenLine, LinkedIn, Blip, YouTube, Instagram, Pinterest, Twitter, niestety duży procent z Was nie posiada konta nawet na połowie z wymienionych mediów. A to wielki błąd. Wasz sposób myślenia o tworzeniu biznesu powinien być szczególnie ukierunkowany ku takiej właśnie reklamie. Po pierwsze dzięki temu możliwa jest dwustronna komunikacja, rozeznacie się, jakie opinie krążą o Was w sieci, poznacie zainteresowania czy oczekiwania potencjalnych klientów. W Social Media musicie być przygotowani na wszelką ewentualność, mam na myśli m.in. konkurencję, zapamiętajcie, że w tej kwestii odrobina kontrowersji nikomu nie zaszkodziła.
Warto pamiętać, że Social Media są naszą przyszłością i opłaca się założyć konta na tych portalach, które jak do tej pory są alternatywne na naszym rynku. Bezprecedensowym plusem jest niewątpliwie fakt, że owe społeczności są całkowicie bezpłatne i jedyne, co trzeba włożyć w ich działanie to odrobinę wysiłku i czasu. Social Media to ogromna siła marketingowa i z pewnością poświęcony na nią czas, zwróci się z pożytkiem dla Was.