Content marketing, czyli tzn. marketing treści, jest to metoda polegająca na pozyskiwaniu jak największej ilości klientów za pomocą rozpowszechniania pożądanych i interesujących treści, w celu zainteresowania z góry określonej, konkretnej grupy odbiorców.
Ctrl+C, Ctrl+V to skróty, o których możesz zapomnieć, w Internecie jest mnóstwo tekstów odtwórczych, którego po raz kolejny nikogo nie zainteresują. W przypadku, kiedy prowadzisz sklep internetowy i sprzedajesz ten sam produkt, co mnóstwo innych ludzi, postaraj się by opis produktu był wyjątkowy i unikatowy.
Tekst, który napiszesz, niech będzie w formie takiej byś sam chciał go przeczytać, wybierz wyróżniający się temat i przedstaw w sposób jak najbardziej interesujący. Rób to w sposób przemyślany.
Nie zapominaj o słowach kluczowych, jeśli brakuje Ci pomysłu, skorzystaj z pomocy, jakie niesie AdWords, wygeneruje on dla Ciebie długą listę haseł.
Wprowadź hierarchię. Pomoże to w rozpoznaniu, „ kto jest najważniejszy”. Jak mówi zasada, to, co jest najważniejsze powinno się wyróżniać. Pisząc artykuł, używaj słów kluczowych w tytule czy w śródtytułach.
Zainteresuj się publikacją w social media. Będzie to bez wątpienia owocne dla pozycji Twojej strony. Masz do wyboru wiele serwisów: Facebook, G+, YouTube czy Twitter. Możesz zamieszczać tam nowości, teksty czy wydarzenia, jakie publikujesz na swojej stronie internetowej.
Tworzenie materiałów prasowych czy pomocniczych, artykułów, notek prasowych i wypowiedzi eksperckich, udzielanie się na forum czy prowadzenie bloga, wszystkie wypowiedzi opatrz w odnośnik do Twojej strony, jeśli nie masz takiej możliwości umieść go w stopce czy biogramie.