14 marca 2012
Cząstka e-biznesu, czyli reklama w Internecie

Od dłuższego czasu Internet funkcjonuje jako efektywne narzędzie marketingowe. Za jego pomocą możecie promować swoją markę, prowadzić badania rynku, czy docierać do potencjalnych klientów. Internet stale rośnie w siłę, zwiększa się liczba Użytkowników i przekonanie co do reklamy w sieci. Jest to swoistego rodzaju dopełnienie reklamy w mediach czy prasie.

Zalety jakie płyną z reklamy w Internecie to m.in. fakt, że posiada ona globalny zasięg, nie ma barier czasowych ani geograficznych, jest doskonałą metodą nawiązywania kontaktów z zagranicznymi partnerami. Kolejnym plusem jest cena, z reguły niewielka w porównaniu z np. kosztem wydruku ulotek. Zleceniodawca ma możliwość kontroli poszczególnych form kampanii reklamowych, w przypadku ich niskiej efektywności ma możliwość natychmiastowej zmiany wybranych czynników.

Rozwój ilości konsumentów pozwolił tworzyć coraz korzystniejszą paletę ofert. Internautów przybywa, co pokazują najpopularniejsze portale w Polsce, należą do nich Wirtualna Polska, Onet, Interia oraz Gazeta gdzie jednodniowa kampania reklamowa kosztuje nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych.