7 stycznia 2015
Dlaczego reklama w Google AdWords?

Inwestycja w reklamę w Internecie nie tylko dotyczy stworzenia witryny internetowej, pozycjonowania, social media, marketingu szeptanego, ale i reklam w Google AdWords. Czym właściwie jest Google AdWords? Są to reklamy wyświetlane w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google – u góry oraz po prawej stronie ekranu. Reklamy te wyświetlają się kontekstowo, czyli pojawiają się wówczas, gdy Użytkownik wpisze opłacane przez nas słowa kluczowe. Jednak jakie zalety posiada promowanie firmy w Internecie za pośrednictwem Google AdWords?

1.Opłaty pobierane w Google AdWords są pobierane za kliknięcie – tzn. jeśli jakiś Użytkownik kliknie w Twoją reklamę wówczas płacisz, za samo wyświetlenie reklamy w wynikach wyszukiwania się nie płaci.

2. Samodzielnie ustalasz dzienny budżet, który masz zamiar wydać na tą formę reklamy. Zatem całość promowania kontrolujesz finansowo.

3. Opłaty za kliknięcie są korzystne – oczywiście wymaga to początkowo trochę czasu oraz wysiłku, aby znaleźć się w top 3 wyników reklamowych, wszystko zależne jest od wielkości Twojej konkurencji.

4. Twoja reklama pojawia się również wśród partnerów Google`a, np. You Tube, Gmail oraz wielu innych.

5. Posiadasz możliwość zamieszczenia bardziej zauważalnej reklamy – graficznej oraz video, jednak standardowo najczęściej umieszczane są reklamy tekstowe.

6. Twoja reklama wyświetla się odpowiednio również na urządzeniach mobilnych – tabletach i smartfonach, na których to dzisiaj większość osób wyszukuje informacje.

7. Możliwość skierowania reklamy na wybrane przez Ciebie lokalizacje stwarza bardzo korzystną sytuację dla firm lokalnych! Wówczas możesz być pewny, że Twoje reklama pojawi się wyłącznie osobom z wybranego przez Ciebie regionu.

8. Możliwość sprecyzowania grupy odbiorców – samodzielnie możesz wybrać tematy, którymi interesują się internauci (kierowanie tematyczne) lub wybrać grupę osób według popularności przeglądanych przez nich stron (kierowanie behawioralne).

9. Posiadasz również możliwość określenia wieku oraz płci odbiorców Twojej reklamy. Jeśli oferujesz produkty, bądź usługi wyłącznie dla kobiet, Google pozwoli Ci wyłącznie do nich dotrzeć!

10. Możesz kontrolować skuteczność kampanii – Google proponuje takie narzędzie jak Google Analytics za pośrednictwem którego możesz śledzić wejścia na stronę, dowiadywać się po jakich słowach kluczowych internauci odwiedzali Twoją stronę.

Reasumując Google AdWords jest efektywną i relatywnie tanią formą reklamy w Internecie. Przy odpowiednim zaangażowaniu w Kampanię Google Adwords może ona stać się wręcz doskonałym narzędziem, dzięki któremu w szybki i skuteczny sposób znajdziesz potencjalnych klientów. Warto jednak pamiętać o znalezieniu takiej Agencji Interaktywnej, która posiada doświadczenie w prowadzeniu oraz utrzymaniu Kampanii AdWords, aby osiągnąć zamierzone cele.

Call Now Button