26 października 2018
Google Signals

Za pomocą Google Signals aktualizowane są funkcjonujące właściwości Google Analytics z uwzględnieniem deklaratywnych danych internautów Google, którzy uruchomili Personalizowanie Reklam.

Google Signals przyczynia się do lepszej efektywności procesów remarketingowych, a także umożliwia dokładniejsze raportowanie.

Personalizacja reklam to analizowanie otwieranych reklam. Dzięki niej Google Analytics gromadzi dodatkowe informacje o internautach. Odbiorca, gdy zaloguje się na koncie Google i wejdzie w opcję

Ustawienia reklam, może zmieniać swoje dane, czy zainteresowania. W opcji „Jak personalizujemy reklamy” widnieją informacje o tym, czym się interesujemy zdefiniowane przez algorytm Google na bazie tego, jak zachowujemy się w obrębie Internetu.

Reklamy, które nam się ukazują są zgodne z tym, co jest w obrębie naszych zainteresować.

Ta opcja głównie pozwala nam personalizować treści pojawiających się reklam na każdym sprzęcie, z którego internauta korzysta. Trzeba jedynie zalogować się na nim na swoje konto Google, a cały dalszy proces przebiegnie automatycznie.

Kiedy internauta włączy Personalizację Reklam, wtedy następuje całkowite gromadzenie obrazu interakcji odbiorców z rozwiązaniami internetowymi przez Google Analytics z każdej użytkowanej przeglądarki i urządzenia. Dzięki temu działania jednej osoby, która np. na jednym urządzeniu sprawdza dany produkt, a kupuje go na drugim – zostają połączone.

Takie zintegrowanie zgromadzonych informacji pomaga w lepszym zrozumieniu zachowań odbiorców w sieci.

Na proces transakcyjny w sieci składa się wiele aspektów i wykorzystywanych jest wiele urządzeń.

W technologii, jaka działa do tej pory i wykorzystywała cookies, które instalowano w konkretnej przeglądarce i na konkretnym sprzęcie, szczegółowe analizowanie i modelowanie atrybucji nie jest możliwe, bazuje przede wszystkim na przybliżeniach i przypuszczeniach.

Poprzez dodatkowe informacje gromadzone od odbiorców, którzy uruchomili Personalizację Reklam, Google może określić zachowanie każdego odbiorcy, który korzysta z wielu urządzeń.

Google Signals stosuje połączenie informacji, mających źródło na różnych urządzeniach i przypisuje je do konkretnych odbiorców.

Jest to wielka zmiana w gromadzeniu i relacjonowaniu informacji. Z pewnością da możliwość większego zrozumienia modeli atrybucji, czy mierzenia konwersji od odbiorców.

Działania internetowe będą dokładniejsze, ponieważ na podstawie uzyskanych informacji będzie bardziej oczywiste to, czego oni oczekują.

Call Now Button