GOOGLE ADWORDS

Kampanie AdWords – wykorzystaj potencjał linków sponsorowanych 

strategia + kreacja + technologia

Oferujemy również kompleksową obsługę kampanii Google AdWords. Od początku staramy się poznać potrzeby klienta i zaproponować odpowiednie rozwiązanie, które pozwoli na osiągnięcie satysfakcjonujących rezultatów.

Nasza oferta obejmuje: – Ocenę potrzeb klienta i celów reklamowych. – Stworzenie kampanii Google AdWords wykonanej przez osoby z doświadczeniem w pracy dla Google. – Opiekę nad kampanią i optymalizację przez cały okres jej trwania. – Podsumowanie efektywności kampanii w formie szczegółowych raportów.

Zaawansowane ustawienia kampanii Google AdWords pozwalają na tzw. śledzenie konwersji, czyli obserwowanie zachowań użytkowników na stronie docelowej. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprawdzić, ile osób po kliknięciu w reklamę dokonało pożądanej przez reklamodawcę akcji (np. kupno, rejestracja konta, wysłanie zapytania ofertowego).

Jako dodatkowe usługi możemy zaproponować integrację Google AdWords z innymi usługami Google, takimi jak Google Miejsca czy Google Analytics. Szczegóły współpracy zawsze ustalamy indywidualnie.

itcp_adwords2_04

 

Gdzie będzie widoczna moja reklama?

 

Reklamy są widoczne po prawej stronie naturalnych wyników wyszukiwania, bądź na górze strony, w wyróżnionych boksach. Wyszukiwarka to odpowiednie miejsce na Twoją reklamę, jeżeli jesteś zorientowany na szybki efekt (sprzedaż, wzrost liczby użytkowników czy zapytań). Jeśli jednak Twoim celem jest wypromowanie nowej marki czy wzrost świadomości użytkowników, potrzebujecie kampanii brandingowej. Najlepszym miejscem dla niej jest sieć reklamowa, czyli setki tysięcy stron internetowych, na których również wyświetlają się reklamy Google AdWords. Skonfigurujemy Twoją kampanię kontekstowo, aby reklamy wyświetlały się osobom, które mogą być zainteresowane produktem bądź usługą.

 

Korzyści z reklamy Google AdWords?
 

Reklama Google AdWords to reklama w modelu PPC, czyli pay-per-click (ang. płać za kliknięcie). Dzięki temu nie płacisz ani za czas ani za liczbę wyświetleń Twojej reklamy, ale za kliknięcia w nią. Koszt kliknięcia bywa bardzo różny i w dużym stopniu zależy od konkurencji, jaka panuje w Google AdWords w danej branży. Aby jednak nie przekraczać planowanych wydatków na reklamę, wprowadza się do kampanii budżet dzienny, który stanowi nieprzekraczalny limit wydatków.

 

Odpowiednio skonfigurowana kampania Google AdWords to klucz do sukcesu w Internecie. Dopilnujemy, aby Twoja reklama trafiała tylko do osób, które mogą stać się Twoimi klientami. Pozycjonowanie stron internetowych oraz kampanie AdWords w miejscowości Poznań oraz Wrocław są naszą specjalnością!