11 kwietnia 2012
Jak powinien wyglądać projekt efektywnej ulotki?

Projektowanie ulotki reklamowej powinno zacząć się pytaniem jaki cel chcecie osiągnąć. Czy ma ona skłonić potencjalnych klientów do odwiedzenia Waszej strony internetowej, siedziby firmy czy może do wykonania telefonu i zamówienie od razu produktu czy usługi. Jednak nie ulegajcie złudnemu przekonaniu i nie zamieszczajcie na niej zbyt wielu informacji, które po prostu przytłoczą klientów.

Jeśli intencje są jasne, przejdźcie do utworzenia nagłówka. Ma on przykuć uwagę klientów. Najczęściej jest w formie pytania i nakłania do zapoznania się z dalszą częścią ulotki.

Pamiętajcie, że ulotka nie może wyglądać jak reklama! Może ona być w formie kuponu rabatowego – dzięki czemu automatycznie ma ona wartość dla przyszłego klienta, a Wy macie pewność, że po jej wręczeniu nie wyląduje od razu w koszu.

Ulotka powinna być przejrzysta i czytelna, nie zapomnijcie by zamieścić na niej pełne dane kontaktowe, włącznie ze stroną internetową, profilem na Facebook`u. Warto dodać darmowe porady z tym co sprzedajecie, przybliżyć klientowi działalność swojej firmy, by się z tym oswoił, łatwiej dokonał zakupu i poczuł wiarygodność firmy.

Nie zapomnijcie dodać zachęcających słów np. „skontaktuj się z nami” czy „zadzwoń już dziś”.

Oczywiście możecie eksperymentować chociażby z nagłówkami ulotek. Wprowadzić na rynek kilka wersji i sprawdzić, która z nich przyniesie Wam najwięcej klientów.

Call Now Button