Współcześnie znaczna liczba paneli CMS – paneli zarządzania treścią (przykładowo WordPress, PrestaShop, Joomla, autorskie CMS Agencji Interaktywnych) udostępniają możliwość przypisywania tagów do wprowadzanych artykułów oraz newsów. Czym są tagi? Tagami są słowa kluczowe, które w odpowiedni sposób opisują treść danego artykułu. Jednak czy warto je dodawać, jakie są ich zalety?
Tagi po prostu pomagają nam w pozycjonowaniu strony www przez Agencję Interaktywną. W dużej mierze przypadków każdy pojedynczy tag jest swoistym linkiem do konkretnej strony zawierającej pewną listę artykułów związaną z tematem, którego tyczy się tag. Pozycjonerzy w ramach aktualizacji strony internetowej, sklepu internetowego do profesjonalnie wybranych tagów dodają również szerszą treść oraz odpowiedni title. Wszystkie te działania sprowadzają się do pomocy w pozycjonowaniu, zatem pojawieniu się wysoko w wynikach wyszukiwania przeglądarki internetowej.
Wobec tego sensem umiejętnego umieszczania tagów przy treściach zawartych na stronie www jest zwiększenie jej atrakcyjności dla Google oraz zwiększenie ruchu na danej stronie internetowej. Co za tym idzie większy ruch na serwisie internetowym sprzyja pojawieniu się potencjalnych klientów.
Jednak jakie tagi powinno się tworzyć do danych artykułów i newsów? Nasza Agencja Interaktywna IT COMPUTER PARTNER podpowiada, iż jak najbardziej adekwatne i konkretne do danej treści. Zasada im więcej tym lepiej nie zawsze się sprawdza, ważna jest jakość tagów powiązanych z artykułem.