2 kwietnia 2013
Kody QR w Polsce.

Słynny Quick Response ( szybka odpowiedź ) czyli kod QR, jest znany na świecie od 17 lat. Ten dwuwymiarowy kod kreskowy jest banalnie prosty w obsłudze, choć wygląda to zupełnie inaczej. Wystarczy tylko pobrać aplikacje na telefon i dowoli korzystać z oferowanych usług.

Popularność stale rośnie, głównie w Ameryce Płn. Gdzie w 2010 roku zwiększyła się o 1200%. Natomiast Polska dopiero zaczyna dostrzegać szereg możliwości i ułatwień, jakie płyną z ich wykorzystania.

Z wyników raportów wynika, że z kodów QR głównie korzystają kobiety, aż 64%.

Na podium pierwsze miejsce (25%) to respondenci w wieku 35-44. Drugie miejsce to konsumenci w wieku 25-34 lata (22%) i wiek 45-54 (22%).

Funkcje, jakie wykorzystują generatory to najczęściej:

Tekst – np. hasło reklamowe, im krótszy tym lepszy, wyświetli się on odbiorcy po zeskanowaniu
Adres URL – wklejony z lokalizacją Twojej firmy pomoże Ci pozyskiwać klientów
Numer telefonu – Przy użyciu jednego przycisku, klienci mogą do Ciebie zadzwonić
SMS – działa na tej samej zasadzie, co numer telefonu, klienci za pomocą jednego kliknięcia mogą wysłać wiadomość
Adres e-mail – po uzupełnieniu tematu i treści działa tak jak powyżej
Wizytówka – po podczepieniu danych, klient bez problemu doda Cię do książki w telefonie
Imponujące, prawda? Poczekajmy jak dalej rozwinie się ta aplikacja, to dopiero początek…

Call Now Button