14 marca 2014
Moc logo!

Wizytówką każdej firmy jest dobre logo, jak również usatysfakcjonowani klienci. Firma bez wyraźnego logo to jak dom bez solidnych fundamentów.

Koncepcja oraz spójność logo muszą iść ze sobą w parze. Brak jednego z nich może prowadzić do zniechęcenia klientów. Posługiwanie się logiem to wyznaczenie normy, które w praktyce są ważne jak oferowane usługi.

Odgrywa fundamentalne znaczenie przy projektowaniu marki.

Dobre logo powinno być rozpoznawane, eleganckie oraz z prostym przekazem.

David Airey, grafik, zwrócił uwagę i opisał w swojej książce „Logo Design Love”, to, iż przez 33 minuty po przebudzeniu spotykamy się z około 33 przeróżnymi logotypami.

Rozwój technologii dał nam to, że tworzenie projektów staje się coraz tańsze, a czas ich realizacji jest coraz krótszy. Adresat lepiej zapamiętuje Cię po znaku, a nie po samej nazwie.

Dodatkowo logo jest dominującym narzędziem marketingowym.

Przykładem jest taka marka jak Chanel. Dzięki posiadaniu torebki z sygnetem Chanel wzrasta nasz status społeczny.

W błędzie są Ci, którzy myślą, że logo jest zbędnym wydatkiem. W rzeczywistości odgrywa dominującą rolę w każdej firmie!

Spraw by klient Cię zapamiętał!

Call Now Button