Blog

Treść na stronie - tak ważna dla Google.
07.08.2017
Nasza Agencja Interaktywna Poznań zajmuje się m.in. tworzeniem serwisów internetowych, które odznaczają się ogromną funkcjonalnością. Doradzane przez nas techniki pozwolą utrzymać Waszą stronę www na jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach internetowych, zwłaszcza w wyszukiwarce Google.   Wiemy, że duże znaczenie mają linki, które kierują do danej witryny www jednak obecnie większe znaczenie posiada treść. Dlatego z dokładnością powinniście pracować nad jej przygotowaniem. Wszystkie zawarte na stronie teksty muszą być oryginalne - kopiowanie treści z innych stron internetowych nie jest akceptowane.
Czy Twoja witryna jest wiarygodna? HTTPS.
18.05.2017
Od stycznia bieżącego roku przeglądarka Google w wersji 56 oraz nowszej zadbała o bezpieczeństwo Użytkowników. W ramach tej aktualizacji wszystkie serwisy internetowe niebędące zabezpieczonymi certyfikatem SSL i protokołem HTTPS są oznaczane jako niebezpieczne. Szyfrowanie i ochrona danych opiera się o standard SSL – gwarantujący poufność danych, które przesyłamy drogą elektroniczną. Protokół HTTPS to mechanizm, który umożliwia przeglądarkom internetowym na bezpieczne nawiązywanie połączania ze stronami www.   Gdzie ta informacja jest widoczna? Proszę spojrzeć co pojawia się przed Państwa
Google AdWords – brak reklam po prawej stronie.
23.03.2017
Od niedawna możemy zauważyć, iż po prawej stronie wyników wyszukiwania brakuje reklam. Jak to się stało? Google wprowadziło pewne zmiany – mianowicie nie zobaczymy już bocznych reklam wynikających z linków sponsorowanych. Pozostaną wyłącznie te reklamy, które pojawiają się u góry wyników wyszukiwania. Zdaniem Google takie podejście zwiększy przejrzystość wyników wyszukiwania, dzięki czemu czynność ta stanie się przyjemniejsza dla Użytkownika.   Co zatem z reklamami w Google AdWords? Sytuacja zmieni się nie tylko w aspekcie braku bocznych reklam, ale również w ich ilości
Umieszczenie social media na stronie internetowej – warto?
07.12.2016
Obecnie social media są czymś niezastąpionym dla milionów osób na świecie – ponieważ to właśnie w nich toczy się życie, następuje wymiana informacji i bezpośrednia komunikacja. Warto pamiętać, że istnienie w social media również jako firma może przynieść szereg pozytywnych korzyści. W jaki sposób można je osiągnąć? Przede wszystkim posiadając profile firmowe na wszystkich popularnych serwisach społecznościowych – takich jak Facebook, Google +, Instagram, Twitter. Poprzez te portale możesz bezpośrednio komunikować się z klientami oraz przedstawiać im swoje produkty i usługi. Warto zatem
User Generated Content – co to takiego?
02.09.2016
User Generated Content to nic innego jak treść generowana przez samych Użytkowników Internetu, zatem są to treści, wpisy, zdjęcia, filmy. Produkcja treści przez Internautów każdego dnia jest ogromna, zwykle odbywa się na wielu, różnych portalach społecznościowych oraz serwisach internetowych poszczególnych marek.   Jakie korzyści wynikają z tych działań? Przede wszystkim uzyskiwanie wyższych pozycji przez opisywane serwisy internetowe, dodatkowo jest to większe zaufanie Użytkowników i wiarygodność firmy, co oczywiście pozwala na szybki i wzorowe wykreowanie marki.   Jakie działania
Pokolenie Y – pokolenie wchodzące na rynek – jak do nich trafić?
23.08.2016
Aktualnie przed marketingowcami pojawił się nie lada problem – chodzi o pokolenie młodych osób urodzonych w latach 1980-2000. Pokolenie to nosi miano pokolenia Y – millenialsów, osób, które obecnie napędzają konsumpcję produktów i usług i będą to robić w ciągu najbliższej przyszłości. Warto zauważyć, iż jeśli dziś pokolenie Y wybierze markę dla siebie może być wierna jej przez całe dalsze życia. Wobec tego tak ważne jest, aby dostosowywać kampanie marketingowe właśnie dla tych osób - aby zdobyć ich zainteresowanie, preferencje. Jest to bardzo dobra wiadomość dla
Cała prawda o programowaniu.
22.07.2016
Branża IT to dla wielu czarna materia, o której wiadomo tylko, że jest związana z komputerami i Internetem. Jednak, aby troszkę zgłębić wiedzę na temat IT, a przede wszystkim w odniesieniu do programowania, polecamy przeczytać ten artykuł.   Wielu z was z pewnością niejednokrotnie spotkało w swoim życiu informatyków, bądź stricte programistów. Jednak z pewnością mało kto wie czym tak naprawdę jest programowanie i jakie korzyści ze sobą niesie.   W dużym skrócie, programowanie jest po prostu tworzeniem stron, aplikacji, programów internetowych. Natomiast jeśli zagłębimy się bardziej w
Jaki powinien być dobry sklep internetowy?
10.06.2016
Pomysł na biznes w Internecie jest coraz częściej spotykanym biznesem w Polsce. Wielu z nas  bardzo ceni sobie pracę w zaciszu własnych czterech kątów, a biznes właśnie ze sklepem internetowym daje taką możliwość. Nabywanie towarów w Internecie w dzisiejszych czasach bardzo spowszechniało i stało się bardzo dobrym źródłem dochodów dla internetowych sprzedawców. Jednak myśląc o profesjonalnym sklepie internetowym, warto skupić się na kilku ważnych aspektach, dzięki którym możemy osiągnąć sukces w Internecie. W tym artykule podejdziemy do sklepów internetowych od strony
Czym kierować się przy wyborze wykonawcy strony WWW?
05.04.2016
Stworzenie prostej, wizytówkowej strony internetowej w dzisiejszych czasach nie jest naprawdę trudne. Jest łatwe, lecz dla ludzi którzy zajmują się tym na co dzień. Dla ludzi pracujących w innych branżach jest to nadal czarna magia i z pewnością preferują zlecenie wykonanie strony internetowej profesjonalnym agencjom reklamowym / interaktywnym. Jednak czym kierować się przy wyborze odpowiedniej firmy, która zaprojektuje i wdroży nam oczekiwaną stronę bez żadnych komplikacji? To właśnie tym tematem zajmiemy się w artykule. Postaramy się wykazać najważniejsze cechy, które powinien mieć profesjonalny wykonawca
Zasady prawidłowego promowania własnej firmy w Social Mediach.
04.03.2016
Już od jakiegoś czasu media społecznościowe są jednymi z najlepszych miejsc promowania firm. Z dnia na dzień na każdym z flagowych mediów dodawane są tysiące nowych firm oferujących usługi czy produkty. Patrząc przez podobny pryzmat nie powinniśmy czekać ani chwili dłużej, by promować własną firmę w takich miejscach, ponieważ nie możemy pozwalać by konkurencja nas wyprzedzała. O czym warto jednak pamiętać, jakimi zasadami się kierować by nie popełniać błędów, oraz jakie serwisy społecznościowe będą odpowiednie dla mojej firmy. To właśnie te wątpliwości postaramy się rozwiać w tym
Efekt Parallax – sposób na fascynujący efekt na stronie.
27.01.2016
Od niedawna stał się niemal standardem na stronach internetowych – Efekt Parallax, bo o nim mowa jest efektem płynnego przewijania strony internetowej. Co to tak właściwie znaczy? Otóż Parallax Scrolling w wolnym tłumaczeniu oznacza przewijanie paralaksy, jednak mówiąc prościej chodzi tutaj o to, by podczas przewijania serwisu internetowego, content strony pływał po naszym ekranie, zamiast standardowo przewijać się na wyświetlaczu. Powstaje wówczas zjawiskowy efekt głębi.   Efekt ten można przygotować za pomocą JavaScript lub też CSS3. W tym drugim rozwiązaniu wystarczy stworzyć absolutnie pozycjonowany
Reklamy w portalach społecznościowych - już na Instagramie!
14.01.2016
Jak powszechnie wiadomo, reklamy w serwisach internetowych, portalach czy nawet na blogach internetowych mogą dawać spore zyski. Jeśli jest to przemyślana decyzja, która nie utrudni nawigacji na stronie oraz nie zmieni podejścia użytkowników do serwisu jest  bardzo trafnym rozwiązaniem, ponieważ wtedy serwis może „ zarabiać sam na siebie”.   Od momentu, gdy Instagrama przejął Facebook, zaczęto myśleć nie nad tym czy wprowadzić reklamy, lecz kiedy zostaną one wprowadzone. Kiedy liczba użytkowników tego popularnego serwisu przekroczyła 150 milionów, podjęta została decyzja, żeby serwis
Poprawianie współczynnika odrzuceń na własnej stronie.
14.01.2016
Współczynnik odrzuceń dla Google definiuje się jako współczynnik wejść na interesującą użytkownika stronę (przeważnie stronę główną) oraz opuszczenie strony bez odwiedzania innych podstron do współczynnika wejść na stronę i pozostanie na niej w celu odwiedzenia innych podstron wybranego serwisu w wyniku zaciekawienia innymi informacjami. Mówiąc po ludzku, chodzi o to by użytkownik, który odwiedza naszą witrynę pozostał na niej lub przechodził do innych podstron, a nie wracał do poprzednich.   Poprawianie współczynnika odrzuceń wiąże się z długotrwałym testowaniem oraz
System identyfikacji wizualnej, czyli wzmocnienie dobrego wizerunku firmy.
06.01.2016
Pozytywny wizerunek firmy jest jednym z najważniejszych aspektów jej dobrego działania.  Jednak co najbardziej wpływa na pozytywny obraz naszej firmy w oczach klientów? To prawdopodobnie dla każdego z nas pytanie retoryczne… niewątpliwie dobre opinie, doskonałe partnerstwo w interesach, a także wiarygodność i zaufanie. Do osiągnięcia tych celów z pomocą przychodzi również odpowiednio przygotowany System Identyfikacji Wizualnej.   Opisywany system, to nic innego jak zestaw materiałów, dzięki którym tworzymy doskonały wizerunek naszej firmy, oraz, co najważniejsze - wyróżniamy
Wesołych Świąt i Szczęśliwego 2016 roku!
21.12.2015
Agencja Interaktywna IT COMPUTER PARTNER z przyjemnością życzy Państwu Wesołych Świąt! :) 
Bezpieczeństwo na stronie – certyfikaty SSL
20.12.2015
Powszechnie wiadomo, że bezpieczeństwo na własnej stronie internetowej jest bardzo ważne, mało tego, jest tak samo ważne jak ubezpieczenie samochodu czy też domu. Zapewnienie tego bezpieczeństwa klientom w serwisie internetowym może być niestety kosztowne, lecz zapewniamy, że inwestycja jest opłacalna – choćby dla świętego spokoju. Jednak jak najbardziej efektownie zabezpieczyć stronę internetową, czy też sklep? Otóż właśnie dlatego powstał protokół SSL, z myślą o ochronie ważnych danych, dzięki któremu komunikacja pomiędzy przeglądarka internetową użytkownika, a stroną internetową jest doskonale
Jak stworzyć dobry newsletter?
16.11.2015
Marketing e-mail, czyli wysyłanie newsletterów jest procesem prostym, szybkim oraz tanim, jeśli jest odpowiednio stworzony przynosi wysoki zwrot z inwestycji oraz rzeszę zadowolonych klientów. Aktualnie tajemnicą wysyłania newsletterów jest przede wszystkim tworzenie ich w sposób profilowany, czyli ustosunkowany do wybranej, konkretnej grupy odbiorców. Ważnym jest, aby podzielić swoich klientów na grupy, tak aby każdy z nich otrzymał wiadomość, na której będzie mu zależało – tą którą otworzy z zainteresowaniem i skorzysta z zawartych tam wskazówek, produktów, czy
Uwaga nowy oddział naszej firmy!
29.10.2015
W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy oraz wyjściu naprzeciw zapotrzebowaniom naszych klientów informujemy, iż z dniem 1 listopada 2015 roku OTWIERAMY ODDZIAŁ firmy IT COMPUTER PARTNER we Wrocławiu! Ul. Św, Elżbiety 4, 50-111 Wrocław Zapraszamy!:)
Czas ładowania się strony ma ogromne znaczenie!
05.10.2015
Projektując każdy serwis internetowy oczywiście należy pamiętać o wyglądzie oraz wszelkich funkcjonalnościach, które wpływają na komfort przeglądającego dany serwis Użytkownika. Jednym z takich elementów, o którym zazwyczaj myśli się i zauważa dopiero po wdrożeniu strony internetowej do sieci jest jej szybkość ładowania się, a więc szybkość z jaką wyświetli się ona w całości Internaucie. Jest to bardzo ważne z punktu widzenia Użytkownika, ponieważ długo ładujący się serwis internetowy jest dla niego po prostu nieatrakcyjny i denerwujący.  Problem ten tyczy się głównie sklepów
Sposoby na zwiększenie konwersji na Twojej stronie www.
21.09.2015
Strona internetowa powinna służyć przyciąganiu potencjalnych klientów, aby to czynić musi być perfekcyjnie wykonana. Perfekcja nie polega wyłącznie na przyjaznej i przejrzystej szacie graficznej, jednak również na wielu innych czynnikach. Czynniki te z pewnością wpłyną na zwiększenie konwersji na Twojej stronie internetowej. Czym dokładnie jest konwersja? Jest to statystyka wejść Użytkowników Internetu na Twoją stronę internetową. Dodatkowo pokazuje ona jakie pożądane przez Ciebie czynności wykonali internauci przeglądający stronę internetową.   Zatem jak poprawić konwersję, by posiadać stronę
Jak tworzyć TAGI - Keywords?
09.09.2015
Współcześnie znaczna liczba paneli CMS – paneli zarządzania treścią (przykładowo Wordpress, PrestaShop, Joomla, autorskie CMS Agencji Interaktywnych) udostępniają możliwość przypisywania tagów do wprowadzanych artykułów oraz newsów. Czym są tagi? Tagami są słowa kluczowe, które w odpowiedni sposób opisują treść danego artykułu. Jednak czy warto je dodawać, jakie są ich zalety?   Tagi po prostu pomagają nam w pozycjonowaniu strony www przez Agencję Interaktywną. W dużej mierze przypadków każdy pojedynczy tag jest swoistym linkiem do konkretnej strony zawierającej pewną
Koniec wspierania reklam w technologii Flash przez Google`a!
02.09.2015
Miesiąc wrzesień przynosi ważną aktualizację – przeglądarka internetowa Google nie będzie wspierała już reklam stworzonych w technologii Flash! Od tej pory wszystkie Agencje Interaktywne oraz ich klienci będą musieli zmienić swoje standardy internetowe względem reklam.   Czym jest technologia Flash? Technologią Flash jest tworzenie animowanych reklam bannerowych i nie tylko, za pośrednictwem wektorowej grafiki z wykorzystaniem klatek kluczowych. Technologia ta w znacznym stopniu uatrakcyjnia wygląd i działanie bannerów reklamowych za pośrednictwem wyżej wymienionej animacji.   Jak to będzie wyglądało w praktyce?
Na czym polega performance marketing?
20.08.2015
Performance marketing - marketing efektywnościowy, czyli kolejna forma marketingu, którą reklamodawcy powinni najchętniej wybierać, choć jednak często się z tym nie spotykamy. W przypadku takiej formy, nacisk kładziony jest na efekt wykonanej pracy i realizację projektu.   Do performance marketingu zaliczyć można wszystkie działania związane z reklamą w sieci, które zaciekawiły potencjalnego klienta czy skłoniły użytkownika do pewnej czynności. Rezultatem takiej reklamy może być chociażby rejestracja Użytkownika na danym portalu, dopisanie się do bazy mailingowej, zakup danego produktu na stronie internetowej czy
Zasady User Experience – co zrobić, aby strona była przyjazna dla Internauty!
24.07.2015
Warto posiadać serwis internetowy zawierający wszelkie podstawowe zasady User Experience (co z angielskiego oznacza „doświadczenia użytkownika”). Warto z racji tego, iż taki serwis internetowy odznacza się wysoką funkcjonalnością oraz użytecznością dla Interneuty odwiedzającego naszą stronę internetową. Wszelkie czynności, które Użytkownik będzie wykonywał na stronie internetowej powinny być dla niego przyjemne oraz satysfakcjonujące. Poniżej prezentujemy 3 podstawowe zasady, którymi wyróżnia się User Experience: - nawigacja odznaczająca się intuicyjnością:  Pamiętajmy, że posiadając wiele
Skuteczne mierzenie kampanii reklamowych.
04.07.2015
Przede wszystkim by móc mierzyć skuteczność kampanii reklamowej musicie mieć zaplanowany cel.  Głównym zamierzeniem może być zwiększenie ruchu w waszej witrynie czy pozyskiwanie rzeszy klientów, ważne jest to by śledzić i obserwować czy są postępy w waszej pracy. Pomoże Wam w tym kilka zasadniczych skrótów.   Cost per mille (CPM), wskaźnik ten umożliwia obliczenie ile zapłacicie za 1000 wyświetleń Waszej reklamy. Dokładniej możecie za pomocą tego wskaźnika obliczyć ile jesteście w stanie zapłacić za każde 1000 wyświetleń. Wskaźnik okaże się najkorzystniejszy w kampanii,
Landing page dla Ciebie!
25.06.2015
 Czym właściwie jest landing page? Jest to samodzielna strona internetowa, mikrostrona lub element większego serwisu internetowego, na który kierujemy Użytkowników, w celu skłonienia ich do określonej aktywności, reakcji. Co powinna zwierać landing page, aby przyniosła oczekiwany skutek? - określony cel w postaci jednej aktywności Użytkownika. Taką akcją przykładowo może być zapis do newslettera, kupno danego produkt, zarejestrowanie się w danej witrynie internetowej. Takie zaplanowanie landing page nie rozproszy osoby, która się na niej znajdzie. - adekwatny nagłówek landing page – czyli taki,
Uwaga zmiana siedziby firmy!
22.06.2015
Informujemy, iż z dniem 1 lipca 2015 roku nowa siedziba naszej firmy znajdować się będzie na Placu Andersa 7 w Poznaniu! Zapraszamy!:)
Wybór hostingu – na czym skupić uwagę?
06.06.2015
Hosting jak już wspominaliśmy we wcześniejszym artykule jest najmem powierzchni serwerowej, na której będzie znajdować się Twój serwis internetowy, poczta mailowa. Jednak pytaniem jest – serwer o jakich parametrach najlepiej wybrać? Firmy udostępniające serwery różnicują swoje oferty względem ceny, parametrów oraz dostępnych możliwości. Firmy oferują najczęściej serwery dedykowane oraz wirtualne. Opcja serwera wirtualnego opiera się o współdzielenie go z innymi osobami w ramach przeznaczonej przestrzeni dyskowej. Natomiast serwer dedykowany oferuje nam całą możliwą przestrzeń dyskową na własny
Najważniejsze zasady Content Marketingu
20.05.2015
Content marketing, czyli tzn. marketing treści, jest to metoda polegająca na pozyskiwaniu jak największej ilości klientów za pomocą rozpowszechniania pożądanych i interesujących treści, w celu zainteresowania z góry określonej, konkretnej grupy odbiorców. Ctrl+C, Ctrl+V to skróty, o których możesz zapomnieć, w Internecie jest mnóstwo tekstów odtwórczych, którego po raz kolejny nikogo nie zainteresują. W przypadku, kiedy prowadzisz sklep internetowy i sprzedajesz ten sam produkt, co mnóstwo innych ludzi, postaraj się by opis produktu był wyjątkowy i unikatowy. Tekst,
Ważna strona responywna - od 21.04.2015 zmiana algorytmu Google`a!
14.04.2015
Pozycjonujesz stronę i zależy Ci na utrzymaniu jej na dobrych pozycjach? Zatem ważną informacją dla Ciebie jest to, iż Google wprowadza istotną zmianę, która w znaczący sposób może wpłynąć na pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google.   Od 21 kwietnia 2015 wymagana przez Google będzie wersja responsywna strony internetowej.   Akcja ta jest ukłonem w stronę tych Użytkowników, którzy dzisiaj już coraz chętniej i częściej do przeglądania serwisów internetowych używają urządzeń mobilnych. Mają oni wówczas daną stronę internetową przedstawioną w jasny i przejrzysty sposób,
5 lat Agencji Interaktywnej IT COMPUTER PARTNER!
08.04.2015
5-lecie Agencji Interaktywnej IT COMPUTER PARTNER!Dziękujemy, że jesteście z nami!:)
Wesołego Alleluja!
03.04.2015
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych pragniemy złożyć naszym Współpraconikom, Klientom i Partnerom najserdeczniejsze życzenia:
Jak zaprezentować dane tak, aby zwróciły uwagę odbiorców – INFOGRAFIKI.
25.02.2015
Każdy z nas chce, aby ważne, wybrane przez nas informacje zwróciły szczególną uwagę Użytkownika przeglądającego daną witrynę internetową. Jeśli oczekujemy, że odbiorcy spośród mnóstwa informacji internetowych wydzielą informacje dotyczące naszej witryny internetowej należy przedstawić je w interesujący sposób, wyszczególniając wyłącznie esencję. Badanie niejednokrotnie wykazały, iż tekst, który jest umieszczony w formie systematycznej oraz zhierarchizowanej jest dużo bardziej czytelny dla Użytkownika przeglądającego daną witrynę internetową. Badanie wyszczególniły
Profesjonalne zdjęcia dla firm? – warto!
04.02.2015
Dziś bardzo często możemy napotkać takie frazy jak „sesja zdjęciowa”, „filmy reklamowe”. Wszyscy dobrze wiemy, że strona internetowa – nie ważne jak bardzo zaawansowana – prosta wizytówka, czy ogromny portal, nie może obejść się bez grafiki i skupiać wyłącznie na tekście.   Bardzo dużo portali oferuje zdjęcia, te darmowe, jak i płatne, tańsze i droższe – jednak czy warto wykorzystywać właśnie takie podejście? Kupowania zdjęć, które niejednokrotnie pojawiły się już u konkurencji?   Każdy już nie raz w zakładce „kontakt” na stronach firmowych widział
Systemy CRM nie są przeznaczone tylko dla dużych firm.
20.01.2015
Rozwój technologii sprawił, że coraz częściej systemy CRM zostają wdrażane również w małych  i średnich przedsiębiorstwach. Koszty, które na tą usługę są przeznaczane znacznie spadły, a etykieta „drogi, trudne do wdrożenia” przestaje istnieć.   CRM (Customer Relationship Management – zarządzanie relacjami z ludźmi) jest nie tylko systemem informatycznym, ale również pewną strategią przedsiębiorstwa, która w znacznym stopniu skutkuje poprawą relacji z klientami, a zatem systematycznym rozwojem firmy i większymi zyskami. Głównymi dewizami CRM jest utrzymanie stałych
Zalety sklepów internetowych.
07.01.2015
Dzisiejszy świat powiązany nierozerwalnie z Internetem przynosi diametralny wzrost liczby osób kupujących w Sieci. Zakupy przez Internet są tak popularne, że corocznie rośnie liczba sklepów internetowych. Dla wielu sprzedawców handel w Internecie jest głównym elementem obok sklepu stacjonarnego oraz istotnym miejscem kontaktu z klientami. Wygoda kupowania produktów przez Internet oraz niejednokrotnie niższa cena tych produktów w porównaniu do sklepów stacjonarnych, a także bogaty asortyment i oszczędność czasu są głównymi priorytetami dzisiejszych ludzi w kwestiach zakupów przez
Dlaczego reklama w Google AdWords?
07.01.2015
Inwestycja w reklamę w Internecie nie tylko dotyczy stworzenia witryny internetowej, pozycjonowania, social media, marketingu szeptanego,  ale i reklam w Google AdWords. Czym właściwie jest Google AdWords? Są to reklamy wyświetlane w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google – u góry oraz po prawej stronie ekranu. Reklamy te wyświetlają się kontekstowo, czyli pojawiają się wówczas, gdy Użytkownik wpisze opłacane przez nas słowa kluczowe. Jednak jakie zalety posiada promowanie firmy w Internecie za pośrednictwem Google AdWords? 1.Opłaty pobierane w Google AdWords są pobierane za kliknięcie – tzn.  jeśli
Dlaczego warto pozycjonować swój serwis internetowy?
04.01.2015
Pozycjonowanie witryn internetowych w wyszukiwarkach w dzisiejszych czasach odgrywa bardzo ważną rolę w biznesie. Promowanie swoich usług czy produktów może przyjąć różną formę: w prasie, telewizji, radiu, poprzez ulotki, broszury, plakaty, bandery oraz w samym Internecie. Niektórzy nie doceniają potęgi Internetu, nie są świadomi tego, iż corocznie coraz więcej osób posiada stały dostęp do sieci. Właśnie dzięki temu narzędziu większość z nas nie tylko znajduje ważne informacje, ale również poszukiwane produkty i usługi. Warto zmienić tok myślenia i skorzystać z dobrodziejstwa naszych
Życzymy Wesołych świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku!
22.12.2014
W związku z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia oraz Nadchodzącym Nowym Rokiem IT COMPUTER PARTNER pragnie złożyć Państwu życzenia! :)  
Samodzielne zarządzanie treściami na stronie? Żadna trudność.
16.12.2014
Jesli posiadasz stronę wizytówkę umieszczone na niej treści nie muszą być bardzo często modyfikowane, bądź wcale. Jednak większość witryn internetowych musi być modyfikowana, a treści i grafiki powinny być wręcz aktualizowane. Gdy agencja interaktywna oddaje Ci gotową, wykonaną i zaprogramowaną stronę www, przeważnie uzupełnia ją również o treść jaką wyślesz. Dodatkowo do każdej strony firma informatyczna dodaje CMS.   Czym jest CMS? Właśnie Panelem Zarządzania Treścią – w którym samodzielnie możesz modyfikować, aktualizować, usuwać treści oraz grafiki. Jak to zrobić? Wystarczy, że
Witryny internetowe oparte na technologii RWD – Responsive Web Design.
12.12.2014
Witryny internetowe oparte na technologii RWD – Responsive Web Design. Ludzie w dzisiejszym świecie znacznie częściej korzystają z Internetu na innych urządzeniach, niż komputer, mianowicie na urządzeniach przenośnych - tabletach i smartfonach. Zatem nasze strony internetowe wyświetlane są na masie różnych rozdzielczości. Smartfony wyświetlają pionowo, komputery zwykle mają horyzontale proporcje 16:9, a tablety różnią się od siebie proporcjami krawiędzi ekranów oraz rozdzielczościami, a obracanie ich z piony w poziom musi dostosowywać stronę do danej pozycji, gdyż może pojawić się niepotrzebne
Czym zastąpić FTP?
20.11.2014
Pliki FTP straciły swoją popularność, gdy w sieci pojawiły się strony świadczące upowszechnianie plików za pomocą przeglądarki internetowej. Największy rozgłos wypracowały sobie:   1. Dropbox DropBox to ciekawa multiplatformowa aplikacja i usługa w jednym pozwalająca tworzyć kopie zapasowe danych na zewnętrznych serwerach (darmowy limit do 2 GB!) . Dodatkowe 500 MB otrzymujemy podczas rejestracji nowego użytkownika. Platforma jest bardzo łatwa w obsłudze. Zwykła przeglądarka internetowa wystarczy do przeglądania, pobierania czy wysyłania danych. Istotnym elementem jest to, że pliki dodane do folderu, łączą się z
Jak zapisać film z YOU TUBE
15.10.2014
Youtube stworzony został głównie do oglądania filmików, jednak większość z nas chciałaby je zapisywać, chociażby, dlatego by móc je odtwarzać bez połączenia z siecią. Oto kilka prostych kroków do zapisania filmu.   1. Skopiuj adres strony URL. 2. Następnie wklej go do pola URL i kliknij Download Video. 3. Wówczas otworzy się okno  z możliwością formatu pliku wideo do zapisania pliku. Zaleca się format MP4, FLV, 3GP lub WebM.   Program, który sprawdzi się przy pobieraniu to m.in. Savefrom.pl   Bez uwagi na to, jaki film chcemy zapisać poprzez Savefrom.net można zrobić to
Skuteczny marketing szeptany
11.09.2014
Marketing szeptany jest narzędziem którego popularność  coraz bardziej rośnie. Intencje jakie ma ta promocja to między innymi rozpowszechnianie plotki czy opinii „szeptanej” między konsumentami. Jest to forma marketingu, która nie jest jednolita. Najważniejszą rzeczą w marketingu szeptanym są social media oraz fora internetowe.   Kategorycznie odpada nachalność reklamy, oto kilka zasad jak ustrzec się klęski: 1. Najważniejszą jest by tematy były zgodne z postami. To oczywiste, ze na forum motoryzacyjnym nikt nie zainteresuje się np. modą.   2. Nie powielać wątków! To kolejny popełniany
Prowadzenie bloga na swojej stronie www – naprawdę warto!
14.08.2014
Prowadzenie bloga staje się coraz bardziej popularne. Blog, czyli inaczej dziennik sieciowy ma na celu budowanie relacji z klientami czy też budowanie autorytetu. Blog uważa się za znakomitą metodę promocji w Internecie.   Niżej znajdziecie kilka czynników, które wpłyną korzystnie na prowadzenie bloga internetowego. 1. Przede wszystkim jest doskonałym narzędziem komunikacji. Dzięki niemu bez jakichkolwiek problemów możemy informować Użytkowników o promocjach czy nowych produktach. Atutem jest to też to, że w komentarzach, Użytkownicy mogą bezzwłocznie oceniać dane produkty, co powoli na ulepszanie i
Darmowe zdjęcia na stronę, gdzie je znaleźć?
22.07.2014
Nie raz zastanawiamy się skąd wziąć zdjęcia do naszego artykułu, czy na naszą stronę internetową. Wiele użytkowników szuka ich w wyszukiwarce Google. Jednaj skąd je wziąć by nie obawiać się o prawa autorskie?   Z wyłączeniem zdjęć płatnych (możliwych do kupienia na takich stronach internetowych jak Fotolia.pl, Shutterstock.pl, itd.), w Internecie znajdujemy wiele stron, na których możliwe jest pobieranie zdjęć bezpłatnie, nie martwiąc się o prawa autorskie.   Serwisy godne polecenia to między innymi:   Gratisography- zaletą jest to, że nowe zdjęcia są umieszczane systematycznie i dość często.
Zwiększenie ruchu na stronie www? – kilka wskazówek.
05.07.2014
Wiele osób posiadających strony www w celu zwiększenia zainteresowania, rozważa tylko opcje pozycjonowania. Aczkolwiek nie jest to jedyna możliwość, poniżej znajdziecie kilka wskazówek, które warto zastosować by uzyskać zamierzony efekt na swoich stronach, mianowicie- uzyskać większą oglądalność i zainteresowanie.   Jednym ze sposobów jest organizowanie konkursów i losowań, przyciągnie to grono odbiorców, ponieważ każdy z nas lubi zyskiwać nie zapracowując się przy tym.   Kolejnym jest umieszczenie na stronie informacji w katalogu firm, spółki funkcjonujące na rynku
Marketing szeptany, a SEO
12.06.2014
Marketing szeptany jest bardzo korzystną formą marketingu. Mimo, iż wspiera pozycjonowanie, wiele ludzi z dziedziny SEO radzi uważać na jego możliwości. Często przesadzają z minoderyjnością.     Zasady prawidłowego pozycjonowania poprzez marketing szeptany:   - wykorzystanie jedynie adresów URL bądź linków brandowych, - tematyczne linkowanie stron, - linkowanie do podstron (np. z artykułami), - nowatorstwo pozycji do udostępniania wpisów, - autentyczność postów.   Podsumowując - marketing szeptany da nam wiele korzyści tylko w przypadku, gdy będziemy stosować się do
Zalety marketingu społecznościowego – social media.
15.04.2014
Marketing społecznościowy stał się najlepszą alternatywą dla firm, które chcą zaistnieć w internecie. Pomaga on nie tylko uzyskać lepsze efekty pracy, nawiązywać kontakty między innymi Użytkownikami, ale również zapewnia należyte zainteresowanie. Warto jednocześnie wspomnieć, że reklamowanie firm w social media jest zupełnie bezpłatne, co nie obciąża dodatkowymi kosztami naszej firmy.   Zaletą social media jest między innymi to, że treści, które wysyłają przedsiębiorcy, trafiają bezpośrednio do grona odbiorców, a sami właściciele firmy mogą kontrolować informacje zwrotne. Pozwala to ulepszać
Moc logo!
14.03.2014
Wizytówką każdej firmy jest dobre logo, jak również usatysfakcjonowani klienci. Firma bez wyraźnego logo to jak dom bez solidnych fundamentów.   Koncepcja oraz spójność logo muszą iść ze sobą w parze. Brak jednego z nich może prowadzić do zniechęcenia klientów. Posługiwanie się logiem to wyznaczenie normy, które w praktyce są ważne jak oferowane usługi.   Odgrywa fundamentalne znaczenie przy projektowaniu marki.   Dobre logo powinno być rozpoznawane,  eleganckie oraz z prostym przekazem.   David Airey, grafik, zwrócił uwagę i opisał w swojej książce
Czy 7 lat to za wcześnie na naukę programowania?
04.03.2014
Na całym świecie programowanie jest awangardową fachowością, w Polsce nadal brakuje przedmiotu programowania w podstawówkach, podczas gdy programowanie jest tak ważne jak język ojczysty. Na Zachodzie tego rodzaju zajęcia uczniowie mają od najmłodszych lat. Dzieci w Estonii uczą się programowania w wieku siedmiu czy ośmiu lat, jest to równolegle z nauką czytania i pisania. Natomiast Wielka Brytania programowanie uczy już najmłodszych. Pamiętajmy, że dzisiejsi kilkulatkowie, za paręnaście lat będą fachowcami w zawodach, o których dziś nie słyszymy wiele. Program nauczania polega ma na prowadzeniu systematycznych
Zakupy przez Internet – Polacy robią to coraz częściej!
21.01.2014
Coraz więcej Polaków dokonuje zakupów w sieci. Jest ich aż 47 %, gdzie zaledwie 6 lat temu był to tylko, co czwarty Polak. Jak informuje CBOS, Polaków w sieci ciągle przybywa. 5 lat temu Internetu używało 51%, natomiast w bieżącym roku jest to 63%. 98% Polaków ma dostęp do sieci w domu. Przeszło trzy czwarte Użytkowników, korzysta z sieci bezprzewodowych (77%) Rośnie również liczba Użytkowników, mająca konta na różnych portalach społecznościowych. 6 lat temu miała je jedna piąta Polaków (21%), natomiast w roku obecnym ok. dwie piąte, czyli 39%. Duża ilość Polaków
Google + - co powinieneś o nim wiedzieć.
18.12.2013
To Facebook na pierwszy rzut oka wydaje się być portalowym liderem. Jednak istnieją różne portale, które skupiają uwagę internautów. Chodzi oczywiście o serwis Google+. Posiada dużo cech, dzięki którym rośnie zainteresowanie i które w ogromnej mierze kształtują Internet. Między innymi daje możliwość korzystania z usług takich jak Google Analitycs czy Google Adwords, Gmail i YouTube. Serwis posiada również kanały komunikacji. Jest nim np. Hangouts on Air, który pozwala oglądać telewizję online, transmitowana może być również na YouTube czy stronie internetowej. Dzięki temu
Czy kolor wizerunku ma znaczenie?
21.11.2013
Nie od dziś wiemy, że każdy kolor ma swoje znaczenie, eksponowanie go odgrywa istotną role w tworzeniu emocji czy też zachowania. Moc kolorów wykorzystywana jest przede wszystkim w marketingu. Odpowiedni kolor wpływa aż w 65% na zakupiony produkt. Taką psychologie koloru można wykorzystać tworząc przede wszystkim wizytówkę, logo czy stronę internetową. Kolor dopasowuje się ze względu na branże, jaką zajmuje się firma.    Przedsiębiorstwa, które chcą zostać zauważone, wywołać zachwyt i spowodować błyskawicznie reakcje wybierają kolor czerwony. Jego intensywność przyspiesza reakcje o 12%.
Która przeglądarka w Polsce ma największą popularność?
15.10.2013
Maniacy internetowi do wyboru mają wiele przeglądarek, m.in. jest Google, Yahoo czy Internet Explorer. Rok 2002 przyniósł nam polską wersje wyszukiwarki Google i od 14 lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Jednak na pierwszym miejscu bezwzględnie znajduje się Firefox, z przeglądarki w 2013 korzystało 39% użytkowników. Wówczas 30% zebrało Google Chrome natomiast ostatnie miejsce zajmuje Internet Explorer (15%). Przeglądarki, które niestety zakończyły swoje istnienie to Sieciowid i Polski Infoseek. Żywot prowadziły w latach 90 XX wieku. 
Co kryje się pod słowem „domena”?
25.09.2013
Domena jest to indywidualny adres portalu internetowego. Każda strona musi ją posiadać by móc odpowiednio funkcjonować. Adres domeny najlepiej, aby zawierał słowa związane z daną stroną internetową. Strona www. może również wykorzystać domenę krajową, np. Polska – pl. Ukraina – ua. Istotna jest też długość domeny, im krótsza, tym łatwiej ją zapamiętać. Jeśli planujesz założyć stronę internetową musisz uprzednio wykupić domenę. Zrobić to można u zaufanego dostawcy hostingu. Strona zostanie wyświetlona w ciągu 48 godzin, czyli po połączeniu z hostingiem. W sytuacji tej zawierana jest umowa
Co kryje się pod słowem „hosting”?
14.08.2013
Hosting jest upowszechnieniem przestrzeni serwerowej lub całego serwera. Nierzadko wybieramy opcje współdzielenia serwera z innymi użytkownikami, co daje nam znacznie niższą cenę. Słowem związanym z hostingiem jest niewątpliwie uptime. Czyli należyte działanie serwera oraz jego stron. Zwyczajnie wynosi on, 99% co daje nam pewność, że witryna wyświetli się właśnie z taką poprawnością. Ceny roczne wahają się w granicy 100-500 zł. Przy wyborze opcji najtańszej możemy spodziewać się, że uptime będzie stosunkowo niski a strona będzie wolno wczytywała informacje. Firmy, które oferują darmowy hosting, zaśmiecają
W jaki sposób wybrać nazwę strony internetowej?
16.07.2013
Trudno dziś dobrać domenę w 100% odpowiadającą nazwie naszej firmy, kiedy na całym świecie, codziennie, tworzy się aż 84 tysiące stron internetowych. Nazwa przede wszystkim powinna być jak najkrótsza i dźwięczna, którą łatwo zapamiętamy. Szczęśliwi Ci, którym udało się dostać domenę odpowiadającą nazwie działalności, jednak, jeśli było to niemożliwe, warto dodać do nazwy np. branże, w której działa firma. Chwytliwa nazwa jest kolejnym plusem podnoszącym zainteresowanie naszą działalnością. Przecież nikt nie będzie wpisywał nazwy składającej się z kilku dziesięciu znaków. Jest to
Wizerunek marki wpływa na sprzedaż w Internecie.
17.06.2013
Wizerunek naszej marki wbrew pozorom ma ogromny wpływ na to, jaki popyt oddziałuje na nasze produkty czy usługi. Przedsiębiorcy muszą się bardzo napracować by zyskać lojalność wśród klientów. Ważne jest by zacząć fartownie kształtować tożsamość swojej marki. Czyli osiągać wysoką jakość produktów, gwarantując tym samym rezolutność ofert. Co mamy na myśli mówiąc marka? Krótko mówiąc jest to częściowe charakteryzowanie mocnych stron i pozytywnych cech, z jakimi przedsiębiorstwo chce być łączone. Mimo wszystko, klienci w dużym stopniu zwracają uwagę na markę firmy i głównie
Kiedy najlepiej skorzystać z newslettera na swojej stronie?
01.05.2013
Tak naprawdę nie da się określić odpowiedniej godziny czy też dnia tygodnia tak, by nasz newsletter uzyskał korzystne noty pod względem skuteczności prowadzonych kampanii. Po analizie 16 milionów wiadomości udało zebrać się bardziej precyzyjne dane. Tak więc okazuję się, że aż 22,6% ludzi otwiera wiadomości w ciągu godziny po ich wysłaniu. W przeciągu kolejnych kilku godzin liczba ta spada i jest to tylko 6,2% . Liczba otwarć szczególnie wzrasta w godzinach 21:00 i 22:00. Ich wskaźnik wynosi aż 36,2%. Godziny 19:00 jak i 20:00 również przynoszą korzyści, ich wskaźnik wynosi 26,5 %. Sondaż pokazał
Kody QR w Polsce.
02.04.2013
Słynny Quick Response ( szybka odpowiedź ) czyli kod QR, jest znany na świecie od 17 lat. Ten dwuwymiarowy kod kreskowy jest banalnie prosty w obsłudze, choć wygląda to zupełnie inaczej. Wystarczy tylko pobrać aplikacje na telefon i dowoli korzystać z oferowanych usług. Popularność stale rośnie, głównie w Ameryce Płn. Gdzie w 2010 roku zwiększyła się o 1200%. Natomiast Polska dopiero zaczyna dostrzegać szereg możliwości i ułatwień, jakie płyną z ich wykorzystania. Z wyników raportów wynika, że z kodów QR głównie korzystają kobiety, aż 64%. Na podium pierwsze miejsce (25%) to respondenci w wieku
Najczęstsze błędy w pozycjonowaniu sklepu
14.03.2013
Jakie błędy popełnia się najczęściej, przy pozycjonowaniu sklepu? Słaby format url, czyli brak logicznego podzielnia sklepu na kategorie i produkty, w takim przypadku trudno sensowne domeny a tym samym o zainteresowanie i odwiedziny. Kolejny najgorszy błąd, jaki możemy popełnić to skopiować treść produktu z opisu produktu innej firmy. W takim przypadku Google nie będzie indeksowało waszego towaru, według przeglądarki „ukradliście” czyjąś treść. Najlepiej jest opisać produkt swoimi słowami lub przeredagować tekst, który zamieścił producent. Zapomnijmy o kopiuj/wklej, ucierpicie na tym w Google. Strategia
Czym jest identyfikacja wizualna firmy?
16.01.2013
Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity, visual identity) to inaczej cechy rozpoznawcze firmy. Wiąże się z tym cała symbolika używana przez działalność. Nie od dziś wiadomo, że tak jak widzi nas otoczenie, tak o nas piszą i mówią. W stosunkach biznesowych jest to niesamowicie ważne, jeśli chcemy pozyskiwać nowych klientów, górować nad konkurencją i wyróżniać się na rynku. Dzięki identyfikacji, odbiorcy rozpoznają naszą firmę, składa się na to m.in: Nazwa firmy, Wizytówki, Koperty, papier,   Akcydensy, Kolor firmowy. Nazwa powinna być związana konkretnie z tym, czym zajmuje
Czy posiadanie strony internetowej to konieczność?
04.12.2012
W dzisiejszych czasach posiadanie strony internetowej jest bezwzględną koniecznością! Nie od dziś wiadomo, że potencjalni klienci zaczynają poszukiwać produktu lub usługi właśnie w Internecie, jest to główne źródło reklamy. Ten fakt potwierdza również zasada, „ jeśli nie ma czegoś w Internecie, to tego nie ma”. Posiadanie dobrej strony w Internecie znaczenie poszerza horyzonty działania, świadczyć może również o naszym profesjonalizmie.  Dzięki niej możemy przedstawić swoje produkty czy usługi szerokiej rzeszy odbiorców nawet z całego świata, co jest dla nas bezwzględną
Czy mobilne strony www mają sens?
13.11.2012
Od kiedy tylko nasz świat uległ masowej „smartfonizacji” i telefony mogą łączyć się z Internetem, rynek zaoferował strony internetowe w mobilnej wersji. Są umniejszoną wersją strony, przeznaczoną właśnie dla telefonów komórkowych. Nasza witryna w telefonie posiada mniej plików graficznych, dzięki czemu zużywa mniej danych podczas transmisji. Strony mobilne dodatkowo dopasowane są do konkretnego systemu, wyróżniamy trzy najpopularniejsze: ios, android oraz windows mobile. Każda porządnie przygotowana witryna będzie poprawnie wyświetlana. Tutaj pojawia się pytanie czy wersja mobilna strony jest
Co zrobić, aby strona sama zyskiwała klientów?
09.10.2012
W stworzenie dobrej strony internetowej, która stanie się Waszą wizytówką i przyciągnie sporą rzesze klientów należy niewątpliwie włożyć dużo pracy. Potrzebne będą nie tylko dobre materiały czy szata graficzna, ale także cierpliwość. Po pierwsze pomysł – przed rozpoczęciem tworzenia strony warto go przedyskutować np. z naszym wspólnikiem biznesowym, pomoże nam trzeźwiej spojrzeć na projekt i podda go miarodajnej ocenie.  Pamiętajcie, że przede wszystkim ma on podobać się odbiorcom strony. Kolejnym wartym rozważenia krokiem jest obserwacja. Mianowicie odpowiedzcie sobie na pytania: Czy Wasz
Kilka słów o Social Media
04.09.2012
Argumentów za obecnością w Social Media jest niezliczona ilość. Od niezawodnej komunikacji po budowanie zaufanej marki i stabilnej społeczności. Znaczna większość posiada profil na Facebooku, jednak, co można wykorzystać dodatkowo, by zapewnić sobie lepszą reklamę, komunikację czy prestiż? Facebook, Google+, GoldenLine, LinkedIn, Blip, YouTube, Instagram, Pinterest, Twitter, niestety duży procent z Was nie posiada konta nawet na połowie z wymienionych mediów. A to wielki błąd. Wasz sposób myślenia o tworzeniu biznesu powinien być szczególnie ukierunkowany ku takiej właśnie reklamie. Po pierwsze dzięki temu
Zdjęcie w tle - trendem na lata!
17.08.2012
Strona internetowa - można rzec, że jest wizytówką każdej firmy, aczkolwiek przede wszystkim jest podstawowym kanałem z Waszymi potencjalnymi klientami. Zanim zainteresowany Waszymi usługami z nich skorzysta, nadzwyczaj analizuje wszystkie dane w oparciu o stronę www. Obecnie przy prowadzaniu działalności witryna w Internecie jest obowiązkowa. Jednakże nie każdy zdaje sobie sprawę, że treści tam zamieszczane muszą być przede wszystkim zrozumiałe. Natomiast jak wpływa i do czego przyczynia się grafika? Ona również jest ważnym elementem, stanowiącym pewnego rodzaju przekaz. Powinna być traktowana, jako fundamentalna
Podstawowe zalety posiadania serwisu internetowego!
10.07.2012
Z perspektywy codziennego życia, coraz więcej informacji szukacie w witrynach internetowych. Dokonujecie zakupów, rezerwacji, wymieniacie się opiniami czy też komunikujecie. W Polsce z Internetu korzysta 22 miliony osób, co więcej – staje się to coraz bardziej powszechne. Krótko mówiąc strona internetowa stała się w dzisiejszym świecie koniecznością. Jak mówią eksperci liczą się pierwsze 2 sekundy, od tego zależy czy witryna przyniesie pozytywne odczucia dla przeglądającej jej osoby. Dużo osiągniecie poprzez właściwe wykreowanie strony. Liczy się przede wszystkim przejrzystość i
Najważniejsze czynniki, o których musisz pamiętać przy zakupie reklamy w Internecie.
05.06.2012
Niestety nadal wśród większej części reklamodawców panuje przekonanie, że reklama internetowa musi być rażąca i przytłaczać swoim formatem. To błędne przekonanie bierze się z tego, że jeśli coś jest duże, wszyscy to zauważą. Nic bardziej mylnego! Dziś duże formaty budzą irytacje i co więcej zignorowanie.  Na co szczególnie należy zwrócić uwagę przez zakupem reklamy? Ogromne zaangażowanie jest kluczem w kampanii. Konsument musi zapamiętać przekaz Waszej reklamy, w przeciwnym razie reklamowcy zamiast inwestować będą uprawiać hazard. W żadnym wypadku nie możemy pominąć targetowania, dzięki
Wszystko o reklamie natywnej.
15.05.2012
Przygotowanie efektywnej reklamy wymaga nie lada wyzwania. Każda migocząca promocja czy oferta zdaje się być wręcz irytująca. Z pomocą przychodzi native advertising.  Scalenie prawidłowego targetowania i wybrania odpowiedniej zawartości jest nadzieją na to, że uporacie się z wymaganiami klientów. Dość charakterystyczne w reklamie natywnej jest właśnie spójne połączenie desingu i treści, co sprawia, że reklama świetnie wkomponuje się w witrynę internetową. Użytkownicy chętniej i z większym zaufaniem klikają w takie informacje. Reklama natywna może występować na witrynach zamkniętych jak i otwartych. W
Jak powinien wyglądać projekt efektywnej ulotki?
11.04.2012
Projektowanie ulotki reklamowej powinno zacząć się pytaniem jaki cel chcecie osiągnąć. Czy ma ona skłonić potencjalnych klientów do odwiedzenia Waszej strony internetowej, siedziby firmy czy może do wykonania telefonu i zamówienie od razu produktu czy usługi. Jednak nie ulegajcie złudnemu przekonaniu i nie zamieszczajcie na niej zbyt wielu informacji, które po prostu przytłoczą klientów. Jeśli intencje są jasne, przejdźcie do utworzenia nagłówka. Ma on przykuć uwagę klientów. Najczęściej jest w formie pytania i nakłania do zapoznania się z dalszą częścią ulotki. Pamiętajcie, że ulotka
Cząstka e-biznesu, czyli reklama w Internecie
14.03.2012
Od dłuższego czasu Internet funkcjonuje jako efektywne narzędzie marketingowe. Za jego pomocą możecie promować swoją markę, prowadzić badania rynku, czy docierać do potencjalnych klientów. Internet stale rośnie w siłę, zwiększa się liczba Użytkowników i przekonanie co do reklamy w sieci. Jest to swoistego rodzaju dopełnienie reklamy w mediach czy prasie. Zalety jakie płyną z reklamy w Internecie to m.in. fakt, że posiada ona globalny zasięg, nie ma barier czasowych ani geograficznych, jest doskonałą metodą nawiązywania kontaktów z zagranicznymi partnerami. Kolejnym plusem jest cena, z reguły niewielka w
Mierzenie efektów komunikacji w social media
02.02.2012
Na rynku prowadzone są coraz bardziej profesjonalne czynności związane z kampanią reklamową, dlatego też szczegółowiej należy przyjrzeć się mierzeniu efektów w jej komunikacji. Badania mają na celu pokazać w jakim stopniu wasza firma osiąga cele czy też zamierzone zadania. Jak radzi sobie z konkurencją i czy wcielona strategia przynosi odpowiedni zysk. Ważny w kampanii jest zasięg reklamy i zaangażowanie jakie włożycie w jej prowadzanie. Głównie chodzi o to, by jak największa część społeczeństwa dowiedziała się o zakresie waszej działalności. Za pomocą wskaźników dostępu możemy dowiedzieć
Teksty na stronie internetowej – gra warta świeczki?
18.01.2012
Rzecz jasna teksty powinny być czytelne, pomysłowe jak i rzeczowe. Ale czy teksty na stronach internetowych są ważne? Nie. Są najważniejsze. Potencjalny klient wchodzący na stronę i czytający Wasze teksty, szuka szczegółowych informacji, to co przeczyta o Waszej firmie zostanie utarte w jego pamięci. Pamiętajcie więc by zrobić dobre pierwsze wrażenie, zaczynając już od nagłówka, który przyciągnie jego uwagę. Nie zamieszczajcie na stronie długich historii firmy, czy nudnych opowiadań, tylko szczegóły. Jak możecie zaspokoić potrzeby potencjalnych klientów. Warto dodać także porady, czy odpowiedzieć
Istotne błędy przy projektowaniu stron www.
07.12.2011
„Największe pomysły cechuje prostota” tymi słowami powinien kierować się każdy klient zamawiający serwis internetowy dla swojej działalnośći. Najważniejsze to zachować odpowiednie proporcje, kierować się estetyką i harmonią. Nie pozostaje tutaj obojętna kolorystyka witryny, wywiera ona wpływ na potencjalnych klientów, mianowicie, na decyzje związane z korzystaniem z usług. Szczególną uwagę zwróćcie na kontrast, nie może być za słaby ale nie może także zniechęcać do dalszego przeglądania portalu. Logo strony najlepiej zamieścić u góry z lewej strony, bądź po środku - pewne schematy
Czy strona mobilna ma wpływ na pozycje w wyszukiwarce?
02.11.2011
Internet jest najszybciej rozwiajającym się medium, jest to gigantyczny rynek, którego nie warto pomijać i należy uwzględnić także jeśli chodzi o strony mobilne. Coraz częściej można spotkać ludzi wysposażonych w tablety czy smartfony. Służą nie tylko do wysyłania e-maili czy przeglądania portali ale także do szukania i zamawiania produktów. Trudno w to uwierzyć ale aż 25% towarów zostało zakupionych mobilnie. Posiadanie mobilnej strony niesie ze sobą sporo zalet, przede wszystkim jest ona wówczas dostosowana do wszystkich urządzeń, niezależnie czy jest to 8 czy 3 calowy telefon. Może być świetnym
GOOGLE ANALYTICS i wszystko co powinniście o tym wiedzieć.
11.10.2011
Jest to darmowy program prowadzący statystki odnośnie zbierania informacji o Użytkownikach odwiedzających stronę. Mianowicie mierzy i zbiera dane dotyczące zachowania klientów na stronie. Dzięki niemu sprawdzicie, które portale cieszą się największą popularnością. Dowiecie się czy użytkownicy opuszczają stronę zaraz po jej otworzeniu czy może się w nią zagłębiają w celu poszukiwania informacji. Co więcej za pomocą tego narzędzia jesteście w stanie sprawdzić po jakich słowach konsument skusił się na zakup Waszych produktów czy co w głównej mierze generuje ruch na stronie. Z GoogleAnalytics bez
Posiadanie własnej domeny = Twój wyjątkowy adres w sieci.
07.09.2011
Stronę internetową posiada coraz większa liczba przedsiębiorstw. Jednak nie tylko przedsiębiorcy zawyżają liczbę witryn, są to także blogerzy czy ludzie opowiadający o swoim hobby. By przebić się przed setki ludzi, dobrze jest posiadać unikatowe narzędzia, dzięki którym staniecie się rozpoznawalni. Przede wszystkim jest to własna domena.   Już na samym wstępie planowania strony powinniście o tym pomyśleć, własna domena, podporządkowująca się charakterowi prowadzonej działalności jest prestiżowym dodatkiem, który znacznie zwiększy pozycje w wyszukiwarce i niewątpliwie robi znakomite
Skorzystaj z trendów marketingowych w sieci!
30.08.2011
Nowinki technologiczne, rodzą nowe potrzeby i zainteresowania wśród klientów. Będąc uważnym, można świetnie wykorzystać nowe trendy i przykuć je na zyski, bo dobrze zaobserwowane potrzeby to jeden z najważniejszych elementów marketingowych w sieci.   Jednym z głównych wyznaczników jest mobilność. Coraz większa ilość ludzi korzysta z smartfonów czy tabletów, są one na tyle praktyczne, że znalezienie pożądanych informacji nie stanowi tu żadnego problemu, ponieważ urządzenia mobilne mamy ze sobą generalnie wszędzie i z całą pewnością łatwiej w taki sposób dotrzeć do
Prawidłowo zbudowana strona internetowa, cechy, porady i wskazówki
12.07.2011
Cechy dobrej strony internetowej są ważne dla każdego jej posiadacza, bowiem jest to klucz do sukcesu, nieważne jaką formę obrała nasza działalność, jest to szybki sposób w jaki potencjalni klienci mogą zapoznać się z ofertą czy cennikiem naszych usług.   Fakt, na który warto zwrócić uwagę to czas ładowania się witryny. Jeśli cały ten proces trwał będzie zbyt długo, bez wątpienia klienci zrezygnują z jej przeglądania i już do niej nie wrócą. Według przeprowadzonych badań, 47% konsumentów oczekuje załadowania się strony zaledwie w ciągu 2 sekund. Natomiast 40% rezygnuje z przeglądania
Grafika wektorowa
07.06.2011
  Grafika wektorowa często nazywana jest również grafiką geometryczną, ponieważ jest to obraz zapisany  w formie figur geometrycznych opisany wzorami matematycznymi. Dzięki temu dany obraz można skalować bez ograniczeń nie tracąc przy tym jakości, można także pozwolić sobie na zmiany rozmiaru pliku wynikowego. Funkcjonuje też możliwość konwersji grafiki w postaci grafiki rastrowej.   Grafika wektorowa najlepiej sprawdzi się, kiedy wystąpi potrzeba stworzenia grafiki z możliwie jak najmniejszą ilością szczegółów.   Używać jej można w przypadku tworzenia logo, herbu, godła, flagi,
Kontakt
tel: +48 783 477 243 (Poznań)
tel: +48 514 241 848 (Wrocław)
mail: poczta@itcomputerpartner.pl
poznan@itcomputerpartner.pl
wroclaw@itcomputerpartner.pl
Copyright by itcomputerpartner
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia. Polityka prywatności