BLOG
Agencja interaktywna IT Computer Partner

Najpopularniejsze artykuły
Sposoby na promocję aplikacji mobilnej.

Chcąc wzbogacić rynek o nową aplikację mobilną, trzeba koniecznie pomyśleć o szybkiej, skutecznej jej promocji. Aplikacje mobilne podatne są na szybką dezaktualizacją, wprowadzanie zmian, wdrażanie następnych funkcji. W związku z tym, aby zachowanie spójnej komunikacji było możliwe, należy szybko i skutecznie podziałać w tym kierunku. Wyróżnić można mnóstwo sposobów na promocję. My skupimy się na […]

RODO – zmiany od maja 2018 roku.

W sieci można znaleźć aż 20 tys. funkcjonujących sklepów internetowych oraz mnóstwo innych witryn internetowych. W związku z tym, że zakupy w Internecie stają się coraz bardziej popularne, należy wprowadzić obowiązek lepszej ochrony danych osobowych. Pomocą ma tutaj posłużyć Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych -RODO , które włączy dodatkowe możliwości postępu technicznego. Według decyzji Parlamentu […]

Live chat – warto go dziś posiadać.

Bardzo często sukces niejednego przedsiębiorstwa zależy od dobrego kontaktu z klientami, który dziś jest bardzo ważny. Nie wystarczy, że będzie on po prostu biegły. Ważna jest przede wszystkim jego jakość, dlatego marki próbują znaleźć sposoby, by podnieść jego poziom. Bardzo często odkrywanym instrumentem, który mógłby pomóc w realizacji tego celu jest live chat na stronie […]

Minimalizm w stronach internetowych

Każdego roku wszystkie branże porusza temat tworzenia witryn internetowych oraz trendów, jakie w nich obowiązują. Bardzo łatwo można dostrzec, że od długiego czasu często pojawiającym się trendem jest minimalizm. W odróżnieniu do dawnych stron internetowych, gdzie dominował przepych, pełno było animacji i nadmiernej treści, dzisiejsze strony bliższe są minimalistycznemu podejściu. Wartość minimalizmu dostrzeżono już zanim […]

Specyfikacja – bardzo ważny element.

Specyfikacja, inaczej przedstawienie potrzeb Klienta ma duże znaczenie. Tworzenie stron internetowych może wymagać od nas dużego wkładu pracy i poświęcenia czasu, nawet jeśli strony te wydają się być pozornie łatwe Klientowi. Wyjaśniając to na przykładzie, możemy powiedzieć, że Klient kupił witrynę internetową i zapłacił X zł, w standardzie jest ona pięciozakładkowa. Kiedy zastał zakodowany projekt […]

Czy Twoja witryna jest wiarygodna? HTTPS.

Od stycznia bieżącego roku przeglądarka Google w wersji 56 oraz nowszej zadbała o bezpieczeństwo Użytkowników. W ramach tej aktualizacji wszystkie serwisy internetowe niebędące zabezpieczonymi certyfikatem SSL i protokołem HTTPS są oznaczane jako niebezpieczne. Szyfrowanie i ochrona danych opiera się o standard SSL – gwarantujący poufność danych, które przesyłamy drogą elektroniczną. Protokół HTTPS to mechanizm, który […]

Umieszczenie social media na stronie internetowej – warto?

Obecnie social media są czymś niezastąpionym dla milionów osób na świecie – ponieważ to właśnie w nich toczy się życie, następuje wymiana informacji i bezpośrednia komunikacja. Warto pamiętać, że istnienie w social media również jako firma może przynieść szereg pozytywnych korzyści. W jaki sposób można je osiągnąć? Przede wszystkim posiadając profile firmowe na wszystkich popularnych […]

User Generated Content – co to takiego?

User Generated Content to nic innego jak treść generowana przez samych Użytkowników Internetu, zatem są to treści, wpisy, zdjęcia, filmy. Produkcja treści przez Internautów każdego dnia jest ogromna, zwykle odbywa się na wielu, różnych portalach społecznościowych oraz serwisach internetowych poszczególnych marek. Jakie korzyści wynikają z tych działań? Przede wszystkim uzyskiwanie wyższych pozycji przez opisywane serwisy […]

Pokolenie Y – pokolenie wchodzące na rynek – jak do nich trafić?

Aktualnie przed marketingowcami pojawił się nie lada problem – chodzi o pokolenie młodych osób urodzonych w latach 1980-2000. Pokolenie to nosi miano pokolenia Y – millenialsów, osób, które obecnie napędzają konsumpcję produktów i usług i będą to robić w ciągu najbliższej przyszłości. Warto zauważyć, iż jeśli dziś pokolenie Y wybierze markę dla siebie może być […]

Zasady prawidłowego promowania własnej firmy w Social Mediach.

Już od jakiegoś czasu media społecznościowe są jednymi z najlepszych miejsc promowania firm. Z dnia na dzień na każdym z flagowych mediów dodawane są tysiące nowych firm oferujących usługi czy produkty. Patrząc przez podobny pryzmat nie powinniśmy czekać ani chwili dłużej, by promować własną firmę w takich miejscach, ponieważ nie możemy pozwalać by konkurencja nas […]

Efekt Parallax – sposób na fascynujący efekt na stronie.

Od niedawna stał się niemal standardem na stronach internetowych – Efekt Parallax, bo o nim mowa jest efektem płynnego przewijania strony internetowej. Co to tak właściwie znaczy? Otóż Parallax Scrolling w wolnym tłumaczeniu oznacza przewijanie paralaksy, jednak mówiąc prościej chodzi tutaj o to, by podczas przewijania serwisu internetowego, content strony pływał po naszym ekranie, zamiast […]

Bezpieczeństwo na stronie – certyfikaty SSL

Powszechnie wiadomo, że bezpieczeństwo na własnej stronie internetowej jest bardzo ważne, mało tego, jest tak samo ważne jak ubezpieczenie samochodu czy też domu. Zapewnienie tego bezpieczeństwa klientom w serwisie internetowym może być niestety kosztowne, lecz zapewniamy, że inwestycja jest opłacalna – choćby dla świętego spokoju. Jednak jak najbardziej efektownie zabezpieczyć stronę internetową, czy też sklep? […]

Koniec wspierania reklam w technologii Flash przez Google!

Miesiąc wrzesień przynosi ważną aktualizację – przeglądarka internetowa Google nie będzie wspierała już reklam stworzonych w technologii Flash! Od tej pory wszystkie Agencje Interaktywne oraz ich klienci będą musieli zmienić swoje standardy internetowe względem reklam. Czym jest technologia Flash? Technologią Flash jest tworzenie animowanych reklam bannerowych i nie tylko, za pośrednictwem wektorowej grafiki z wykorzystaniem […]

Zasady User Experience – co zrobić, aby strona była przyjazna dla Internauty!

Warto posiadać serwis internetowy zawierający wszelkie podstawowe zasady User Experience (co z angielskiego oznacza „doświadczenia użytkownika”). Warto z racji tego, iż taki serwis internetowy odznacza się wysoką funkcjonalnością oraz użytecznością dla Interneuty odwiedzającego naszą stronę internetową. Wszelkie czynności, które Użytkownik będzie wykonywał na stronie internetowej powinny być dla niego przyjemne oraz satysfakcjonujące. Poniżej prezentujemy 3 […]

Wybór hostingu – na czym skupić uwagę?

Hosting jak już wspominaliśmy we wcześniejszym artykule jest najmem powierzchni serwerowej, na której będzie znajdować się Twój serwis internetowy, poczta mailowa. Jednak pytaniem jest – serwer o jakich parametrach najlepiej wybrać? Firmy udostępniające serwery różnicują swoje oferty względem ceny, parametrów oraz dostępnych możliwości. Firmy oferują najczęściej serwery dedykowane oraz wirtualne. Opcja serwera wirtualnego opiera się […]

Najważniejsze zasady Content Marketingu

Content marketing, czyli tzn. marketing treści, jest to metoda polegająca na pozyskiwaniu jak największej ilości klientów za pomocą rozpowszechniania pożądanych i interesujących treści, w celu zainteresowania z góry określonej, konkretnej grupy odbiorców. Ctrl+C, Ctrl+V to skróty, o których możesz zapomnieć, w Internecie jest mnóstwo tekstów odtwórczych, którego po raz kolejny nikogo nie zainteresują. W przypadku, […]

Jak zaprezentować dane tak, aby zwróciły uwagę odbiorców – INFOGRAFIKI.

Każdy z nas chce, aby ważne, wybrane przez nas informacje zwróciły szczególną uwagę Użytkownika przeglądającego daną witrynę internetową. Jeśli oczekujemy, że odbiorcy spośród mnóstwa informacji internetowych wydzielą informacje dotyczące naszej witryny internetowej należy przedstawić je w interesujący sposób, wyszczególniając wyłącznie esencję. Badanie niejednokrotnie wykazały, iż tekst, który jest umieszczony w formie systematycznej oraz zhierarchizowanej jest […]

Systemy CRM nie są przeznaczone tylko dla dużych firm.

Rozwój technologii sprawił, że coraz częściej systemy CRM zostają wdrażane również w małych i średnich przedsiębiorstwach. Koszty, które na tą usługę są przeznaczane znacznie spadły, a etykieta „drogi, trudne do wdrożenia” przestaje istnieć. CRM (Customer Relationship Management – zarządzanie relacjami z ludźmi) jest nie tylko systemem informatycznym, ale również pewną strategią przedsiębiorstwa, która w znacznym […]